مکان های هیجان انگیز و تفریحی کیش

11 تفریح هیجان انگیز که باید در کیش انجام داد (قسمت اول)


کیش با ساحلی نقره‌ای، آب‌های شفاف و زلال و آفتاب درخشانش، مرواریدی در دل خلیج فارس است . هتل‌های کیش که هتل هایی مجلل  با امکان رزرو آنلاین از طریق سامانه هتل یار هستند، مراکز خرید کیش، امکان انجام ورزش‌های آبی مفرح و حیات دریایی متنوع، از جزیره کیش مقصدی مناسب برای گردشگری ساخته‌اند. در سال های اخیر تلاش های فراوان در حوزه گردشگری و پیشرفت کیفیت هتل های کیش، این جزیره زیبا را به اصلی ترین قطب های گردشگری ایران تبدیل کرده است .
در ادامه همراه با بخش گردشگری هتل یار، 11 تفریح هیجان انگیز که باید در کیش انجام داد (قسمت اول) را بشناسید.

هتل های کیش، با قابلیت رزرو آنلاین از طریق سامانه هتل یار

1- بازید از کشتی یونانی

کشتی یونانی یکی از جاذبه‌های گردشگری کیش و همچنین نماد جزیره کیش محسوب می‌شود. بدون شک در میان عکس های دوستان و آشنایانتان که به کیش سفر کرده اند, عکس از کشتی یونانی در کیش را حتما دیده اید .

کشتی یونانی کیش

دانستنی جالب در مورد کشتی یونانی کیش این است که:
زمانی که کشتی یونانی در سواحل جزیره‌ی کیش به گل نشست، با وجود تلاش‌های بسیار نتوانستند کشتی را از گل بیرون بکشند بنابراین آن را در آب های کیش به آتش کشیدند. امروزه بقایای این کشتی به خصوص در غروب آفتاب به یکی از پرطرفدارین سوژه‌های عکاسی در میان گردشگران و مسافران کیش تبدیل شده است.


کشتی یونانی کیش، از جاذبه های عکاسی در کیش

2-  مجتمع تفریحات دریایی کیش

غواصی در آب های کیش، جت اسکی، پاراسل، پانانا، شاتل، قایق تندرو و اسکی روی آب تفریحات هیجان‌انگیزی است که می‌توانید یک جا در مجتمع تفریحات دریایی کیش تجربه کنید.

تفریحات مهیج جزیره کیش

تفریحات آبی جزیره کیش
 
 در این مجتمع امکاناتی نظیر کافی‌شاپ، سالن ماساژ، فروشگاه لوازم شنا و ... جای گرفته‌اند. گردشگران مجتمع تفریحات دریایی بدون نیاز به حمل پول در ساحل کیش با استفاده از مچ بندهای الکترونیکی تمام نیازهای خود را به‌منظور خرید رفع می‌کنند.

جزیره کیش و امکانات تفریحی

3- بازدید از شهر زیرزمینی هیجان انگیز کاریز در کیش

قناتی با قدمت ۲۵۰۰ ساله در کیش که روزگاری آب شیرین مردمان کیش را تامین می‌کرده، اکنون به شهر زیرزمینی شگفت‌انگیزی تبدیل شده که با سقفی تزئین شده از مرجان و صدف‌های طبیعی، پذیرای مسافران کیش است و یک تفریح هیجان انگیز در کیش محسوب می شود.

قنات کیش، با قدمتی 2500 ساله

در مسیر خود از راهروهای متعددی با معماری ظریف و نورپردازی زیبا خواهید گذشت و در گوشه و کنار دیواره‌های قنات، فسیل‌های زیبایی از گوش‌ماهی های مختلف نظر شما را به خود جلب می‌کند .

نورپردازی زیبای قنات کیش

در گذشته کیش عمده آب شرب مردم جزیره کیش از قنات‌ها تامین می‌شد. قنات قدیمی کیش که قدمتی بیش از ۲۵۰۰ سال دارد، گرچه به عظمت قنات‌های نقاط کویری ایران نیست، اما این قنات ها در کیش از نظر مهندسی یکی از پیشرفته‌ترین قنات‌های ایران در زمان خود به شمار می‌رفت.

تماشای قنات کیش، یک تفریح هیجان انگیز

قنات باشکوه جزیره کیش


4- بازدید از پارک دلفین و باغ پرندگان جزیره کیش

پارک دلفین‌های کیش جاذبه‌ای معروف و شگفت‌انگیز در جزیره کیش است که تمام مسافران جزیره‌ی مرجانی کیش به طور حتم به آن سر خواهند زد.

پارک دلفین های کیش

در بخش دلفیناریوم شاهد گونه‌های مختلفی از پستانداران دریایی مانند شیر دریایی و پنگوئن و دلفین‌های بازیگوش خواهید بود که با اشاره‌ی مربیان خود حرکات دیدنی را به نمایش در می‌آورند.

باغ پرندگان کیش



نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

لوکس ترین هتل های کیش